موجودات بادکنکی

پیشنهاد امروز برای کودکانی مناسب است که حداقل سه یا چهار سال دارند. کار با بادکنک برای کودکان کوچکتر مناسب نیست آنها احتیاط لازم حین رنگ آمیزی یا چسباندن بر روی بادکنک را ندارند و ممکن است بادکنک بترکد. برای آنکه خلاقیت فرزندتان را هنگام کار با بادکنک ببینید امروز زمان کوتاهی را برای او در نظر بگیرید.

آنچه نیاز دارید:

بادکنک

کاغذ یا فوم رنگی

ماژیک

چسب

شروع کنید:

 

کودکان نقاشی بر روی بادکنک را دوست دارند. اجازه دهید با ماژیک بر روی بادکنک هر چیزی دوست دارد بکشد.

۱

از کودکتان بپرسید بادکنک شبیه چه چیزی می تواند باشد؟ منتظر بمانید تا او کمی فکر کند. در تصویر زیر، کودک حیوانات مورد علاقه اش را برای این کار انتخاب کرده است.

۲

 

اگر کاغذهای رنگی، روبان، چسب و…را در اختیارش بگذارید می تواند طرح خود را کاملتر کند.

۳

 

اگر کاغذ یا فوم رنگی در اختیار داشته باشد شاید برای درست کردن چشم و دهان از شما کمک بخواهد ولی برای چسباندن اجزای صورت بدون کمک مستقیم شما نیز می تواند آنرا انجام دهد.

۴

از بادکنکها می توان به جای عروسکهای نمایش استفاده کرد. شما هم یک عروسک بادکنکی بسازید و با او هم بازی شوید.کودکان نمایش های جالب عروسکی را با همین بازی ها خلق می کنند.

۵

برخی از کودکان دوست دارند با چسباندن چشم و دهان صورتهای عجیب و غریب با بادکنک درست کند تا تزئین جشن تولد خود را به شکل متفاوتی انجام دهند. فرزندتان را آزاد بگذارید و از او نپرسید چرا صورتهایی که روی بادکنکها درست کرده سه چشم دارند؟

۶

فرزند شما با بادکنک چه می سازد؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا معادله امنیتی را وارد کنید. *