تارعنکبوت و پرتاب توپ

برای آنکه کودکان پرتاب هایی بالاتر از ارتفاع قد خود داشته باشند که حین آن عضلات بازو و شانه نیز به کار گرفته شود نیاز به طراحی یک بازی خلاقانه دارد که کودکان را مجذوب خود کند. برای این نوع حرکات امروز یک بازی بسیار جذاب معرفی می کنیم که قطعا کودکتان از انجام آن لذت خواهد برد. درست کردن یک تارعنکبوت کار چندان دشواری نیست پس آنرا امتحان کنید.

آنچه نیاز دارید:

نوارچسب عریض

روزنامه مچاله شده یا توپهای سبک پلاستیکی

شروع کنید:

با نوار چسب عریضی نوارهای از یک طرف چارچوب در اتاق به طرف دیگر آن بچسبانید. نوارها را طوری بر روی هم بچسبانید تا مانند تصویر یک تارعنکبوت درست شود. ارتفاع تار عنکبوت را قبل از شروع کار بسنجید تا از قد کودکتان بلندتر باشد و او مجبور باشد هنگام بازی کمی خود را به سمت بالا بکشد.

 

۱

 

روزنامه هایی که به شکل توپ مچاله کرده اید همان حشراتی هستند که باید طعمه تارعنکبوت شوند. پس کودکتان را تشویق کنید تا این حشرات را به سمت تارعنکبوت پرتاب کند. هنگامی که روزنامه های مچاله شده( و یا توپها) به نوار چسبها می چسبند کودک از اینکه به سوی هدف خوب نشانه گیری کرده است حس خوبی دارد.

۲

احتمالا درصد بالایی از پرتابها به هدف نمی رسد ولی اهمیتی ندارد ، همچنان کودک را تشویق کنید تا به بازی ادامه دهد. شما برای مهیج تر کردن این بازی آن را چطور برای فرزندتان طراحی می کنید؟

۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا معادله امنیتی را وارد کنید. *