بادکنک و مگس کش

اگر در خانه تان همیشه بادکنک داشته باشید می توان گفت هیچ وقت برای انجام بازی با کودکتان دچار کمبود امکانات نخواهید شد. بازی هایی که امروز پیشنهاد می کنیم با وسیله ای انجام می شود به نام مگس کش. پس بهتر است مگس کش پلاستیکی نو و تمیزی تهیه کنید. این بازی برای کودکان بالای سه و یا چهار سال پیشنهاد می شود. اگر شما و فرزندتان هنگام بازی با این وسایل ایده دیگری یافتید با ما مطرح کنید.

وسایل:

بادکنک

مگس کش

سبد بزرگ

حفظ تعادل بادکنکی که روی مگس کش قرار دارد کار ساده ای نیست. حدس می زنید فرزندتان چند ثانیه می تواند بادکنک را روی مگس کش نگه دارد؟ توقع زیادی نداشته باشید. هر بار که نوبت به کودکتان می رسد زمان حفظ بادکنک روی مگس کش را یادداشت کنید، به مرور متوجه پیشرفت او خواهید شد.

۱

بالا انداختن و پرتاب بادکنک به سمتی دیگر با مگس کش نیز جالب است. اگر این بازی با دو یا سه نفر انجام شود مهیج تر خواهد بود. این بازی شبیه بدمینتون می شود که راکت آن مگس کش و توپ آن بادکنک است.

۲

اگر یک سبد بزرگ داشته باشید می توانید آن را در گوشه ای از اتاق به شکل خوابیده قرار دهید تا کودک با مگس کش توپ را به داخل سبد بیندازد.

۳

ضربه مگس کش به بادکنک ممکن است آنرا به هر طرف بیندازد که قابل پیش بینی نیست چون بادکنک از توپ بسیار سبکتر است و کار با آن دشوارتر و در عین حال جذابتر خواهد بود.

۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا معادله امنیتی را وارد کنید. *