با شانه تخم مرغ

شانه تخم مرغ از دورانداختنی هایی محسوب می شود که به خاطر داشتن فرو رفتگی و برآمدی می تواند کاربردهای خاصی برای ساخت کاردستی داشته باشد. اگر کودکتان بیشتر از سه سال دارد و می تواند شانه تخم مرغ را خودش رنگ آمیزی کند ایده های بسیاری برای ساخت می توان یافت. امروز چند ایده به شما معرفی می کنیم. شما و فرزندتان هم فکر کنید چه چیزهای دیگری می توان ساخت. ما را از ایده هایتان با خبر کنید.

آنچه نیاز دارید:

شانه تخم مرغ

رنگ و قلمو

نخ یا روبان

شروع کنید:

شانه تخم مرغ و دیگر و سایل را مقابل کودک بگذارید و از او دعوت کنید با شما همراه شود تا با شانه تخم مرغ چیزی بسازید. او را تشویق کنید به فکر کردن درباره انتخاب موضوع٫ با قیچی قسمتی از شانه تخم مرغ را برش بزنید.بپرسید شبیه چه چیزی می تواند باشد؟ و شما چه کاری می توانید با آن انجام دهید؟

۱

اگر دو حفره کنار هم و یک برآمدگی پایین آن را با قیچی جدا کنید چطور؟

 

  • فرزند شما می تواند با قلمو و رنگ شانه تخم مرغ را رنگ آمیزی کند؟ به او اجازه دهید از هرنگی می خواهد و هر طور که خود مایل است آن را رنگ بزند.

۲

فرزند شما می تواند با قلمو و رنگ شانه تخم مرغ را رنگ آمیزی کند؟ به او اجازه دهید از هرنگی می خواهد و هر طور که خود مایل است آن را رنگ بزند.

۳

در تصویر زیر، کودکان چند ماسک برای بازی خود درست کرده اند. ماسکهایی با ساختار مشابه و رنگ آمیزی متفاوت.

۴

در تصویر زیر، کودک تصمیم دارد با شانه تخم مرغ، خفاش درست کند. او آنرا یکدست سیاه رنگ می زند.

۵

خفاشها را می توانید با روبان از جایی آویز کنید.

۶

یک ردیف جای تخم مرغ را قیچی کنید. و از فرزندتان بپرسید شبیه چه چیزی است. آنچه حدس می زند را با رنگ و اشیای دیگر می توان کامل کرد؟

۷

هر جای تخم مرغ را اگر با قیچی برش بزنید می تواند یک فرورفتگی یا برآمدگی باشد. فرزند شما با آن چه چیزی می تواند درست کند؟

۸

در تصویر زیر یک عینک با شانه تخم مرغ درست شده است.

۹

فرزند شما با شانه تخم مرغ چه چیزی می سازد؟

۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا معادله امنیتی را وارد کنید. *